آذر منصوری
آذر منصوری

آذر منصوری

آذرمنصوری بیان کرد؛ افزایش هجمه مجلس به دولت با نزدیک شدن انتخابات مجلس

 

 تهران- یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه هر قوا وظایف و اختیارات مشخصی را به عهده دارد اظهار داشت: با توجه به ساختار حقوقی که در ایران وجود دارد هر کدام از قوا در جایگاه خود با توجه به چارچوب قانون اساسی عهده دار اختیارات و وظایفی هستند .از این رو مجلس ناظر بر کارهای دولت است، ولی این نظارت بر دولت در مجلس و دولت فعلی رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.


آذر منصوری تصریح کرد: مجلس نهم که منتقدین زیادی به دولت دارد از انتخاب دکتر روحانی احساس رضایت ندارد، بر همین اساس تمام سعی خود را می کند تا چوب لای چرخ دولت بگذارد و از پرداختن دولت به عمده ترین و مهمتری کارها و برنامه های خود ممانعت کند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید یک دولت ویرانه را تحویل گرفته است، ولی می بینیم مجلس نه تنها همکاری نمی کند بلکه از هر فرصتی برای تحت فشار قرار دادن دولت و وزراء آن نیز استفاده می کند.

نماینده اسبق مجلس در خصوص نگاه مجلس به دولت یازدهم گفت:نگاه این دوره از مجلس را می توان یک نگاه کاملا سیاسی دانست ، چراکه برخی مجلسی ها تمام تلاش خود را می کنند تا مانع کارهای دولت و شخص رییس جمهور شوند.

منصوری با بیان اینکه این طیف کارشکنی که در مجلس وجود دارد برای انتخابات سال آینده برنامه جدی دارد افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس دهم -که می توان یکی از مهمترین انتخابات مجلس دانست- پیش روست، کارشکنی و هجمه هایی که به دولت وارد می کنند بیشتر شده زیرا می خواهند جو نا امیدی را در جامعه ایجاد کنند و مردم را از انتخاب خود پشیمان کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبری از دولت اعلام حمایت کرده، ولی همچنان این افراطی ها به کارشکنی خود و فشار به دولت ادامه می دهند و می توان پیش بینی کرد که با توجه به نزدیک شدن انتخابات هجمه به دولت زیاد شود.

منبع: ایسکانیوز 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.