آذر منصوری
آذر منصوری

آذر منصوری

آذر منصوری: هنرمندان در طرح مطالبات جامعه بسیار موثرند

 

 

در چهارمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی با عنوان "زنان و انتخابات" که با حضور هنرمندان توسط جمعیت زنان مسلمان نو اندیش برگزارشد، آذر منصوری گفت: تلاش ما این است که از زاویه دید هنرمندان کشورمان به موضوع زنان و انتخابات بپردازیم . نقشی که هنر و هنرمند در این رکن دیداری و شنیداری ایفا می کند نقش بی بدیلی است . هر چه می گذرد این اثر بحشی خودش را بیش از گذشته نشان می هد، گاها یک فیلم کوتاه اثرش از چندین مقاله و مصاحبه بیشتر است. شما وقتی مستند زنان فرماندار را نگاه میکنید با محیطی مردانه و خشن روبرو می شوید و اساسا ردپایی از زن را در عرصه ی عمومی نمی بینید. در چنین فضای خشن و مردانه ای خانم ریگی به عنوان فرماندار اینچنین گفتگو را به عرصه می آورد.

وی افزود: هر گاه هنرمند با خواست های مردم همراه بوده هنرش ماندگار شده است. هر جا که خفقان بوده است این هنرمندان بوده اند که در کنار آزادی خواهان عدالت را به یاد آوردند. قطعا نیاز به یک مجلس قدرتمند داریم . ما روز به روز فاصله ی مان در حال بیشتر شدن با جهان است ، قطعا هنرمند میتواند در تغییر این فضا در طرح این مطالبه درجامعه بسیار موثر باشد .

منصوری همچنین گفت: حیفم می آید در چنین نشستی یادی نکنم از بانوی هنرمندو قرآن پژوه و برجسته ی کشورمان سرکار خانم زهرا رهنود، برای ایشان آرزوی رفع حصر می کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.