آذر منصوری
آذر منصوری

آذر منصوری

آذر منصوری : اصلاح‌طلبان داخل نظام و همراه آن هستند

 

جلسه شورای مشورتی اصلاح‌طلبان دیروز برگزار شد. به گزارش سایت جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به نقل از«فرهیختگان»  آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی درباره این نشست به «فرهیختگان» گفت: «در جلسه اعضا به تحلیل نتایج انتخابات هفت اسفند پرداختند.

همچنین رئیس‌جمهوری اسبق در این جلسه تاکید کرد که در انتخابات 7 اسفند همه پیروز شده‌اند و هیچ کس یا هیچ جریانی نباید خود را شکست‌خورده انتخابات بداند. موضوعی که اصلاح‌طلبان همواره بر آن تاکید داشته و گفته‌اند پیروزی ما آن چیزی نیست که در آن کسی شکست بخورد.»
این فعال سیاسی در مورد محورهای دیگر این نشست نیز توضیح داد و گفت: «در این جلسه اعضای شورای مشورتی تاکید داشتند که اصلاح‌طلبان داخل نظام و همراه نظام هستند و رابطه اصلاح‌طلبان با نظام قطع‌نشدنی است. حتی رای دادن و مشارکت در انتخابات کسانی که در حصر هستند نشان داد همه ما این نظام، انتخابات و برگزار‌کنندگان آن را قبول داریم و از طریق صندوق رای مطالبات خود را پیگیری می‌کنیم».
همچنین در این نشست در مورد آشتی ملی هم صحبت‌هایی به میان آمد و همه معتقد بودند وقتی توانسته‌ایم در خارج با گفت‌وگو و تعامل به نتیجه برسیم چرا در داخل نتوانیم؟ و البته با گفت‌وگو مسائل و مشکلات کشور را کمتر کنیم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.